jakie meble do fioletowego pokoju

jakie meble do fioletowego pokoju

Radiostacje otrzymał ogłoszeń dotyczących usług publicznych, 64 lokalnych gazet drukowanych prasowych natomiast dwa starannie dobrane slogany były drukowane na 26 billboardach, który otrzymuje brzmienie:

To trwa 3 sekundy, aby brać się. Martwe jest zawsze

Myślisz, że zit jest złe? Spróbuj szyby.

Czy State of Missouri dotrzeć do grupy docelowej?

Wyniki: Seat wykorzystanie pasa wśród wszystkich grup wiekowych …

Nasiliły się do prawie 68% mniej więcej równa średniej krajowej w tym czasie.

Jaki był prawdziwy sukces?

Setki ludzi zostały zapisane roku i udało się uniknąć poważnych obrażeń.

„Click to … Albo Bilet” rozpoczął się w maju 2003 roku jako najnowszej kampanii pasa krajowy siedzenia z początkowego budżetu reklamowego $ 25 mln opłacana przez rząd Stanów Zjednoczonych. To dużo pieniędzy, aby rozpocząć kampanię reklamową na temat użycia pasów bezpieczeństwa. Celem było naprawdę uratować życie, budować lokalne skarby, lub po prostu reklamować? Wyniki mówią same za siebie z łatwością …

Stosowanie pasów bezpieczeństwa w Stanach Zjednoczonych wzrosła do prawie 80% w 2004 roku (najwyższy wzrost single roku) wzrost z 58% w roku 1994. Dodatkowym wzrost o 10% w foteliku wykorzystania pasów może uratować szacunkowo 8000 więcej istnień ludzkich rocznie i zapobiec więcej ponad 100.000 drogowych związanych z urazami wypadków.

Szacuje się, że ponad 14.000 życie zostało zachowane przy stosowanie pasów bezpieczeństwa w danych zebranych przez NHTSA na rok 2002. A z prawie 33.000 pasażerów samochodów osobowych, którzy zginęli w tym samym okresie o 59% nie zapiętych pasów bezpieczeństwa. (NHTSA).

Nie jest to w pobliżu 50:50 szansa, że ??zostaniesz zabity lub bez pasów. Poważne urazy znacznie przekraczają zgonów. Istnieje prawie 7.000.000 wypadków drogowych w samych Stanach Zjednoczonych każdego roku.
napisane przez: